Vor 2 Tagen Gehören Sie zu den ersten 25 Bewerber:innen.
Nutzen Sie KI-gestützte Empfehlungen für diesen Job und weitere exklusive Funktionen.
About
Care connects us.
It all starts with people who care.
At Hyatt, we believe in the power of belonging - of making people feel at home no matter where they are in the world.
We turn trips into journeys, encounters into experiences and jobs into careers.
Join a team that is making travel more human. Connected. Sustainable. Here, everyone's role matters. Opportunities are yours to shape. Your individuality is celebrated. At the heart of Hyatt is our shared belief that hospitality is more than just a job - it's a career for people who care.
People like you. People like us.
Anstellungsart: Vollzeit
Wir bieten:
* Schaffung hervorragender Ankunfts- und Abreiseerlebnisse für unsere Gäste
* Unterstützung bei der Abrechnung und Rechnungsstellung
* Persönliche Betreuung unserer Gäste während ihres Aufenthalts
* Aktives Upselling und Einschreiben von Gästen, um sicherzustellen, dass das monatliche Ziel erreicht wird
* Bearbeitung eingehender Telefonanrufe, Reservierungs- und Spa-Anfragen
Standort: Zürich, Switzerland
Sprachen: English
Karrierestufe
Berufseinstieg
Beschäftigungsverhältnis
Vollzeit
Tätigkeitsbereich
Management und Fertigung
Branchen
Technologie, Information und Internet
#J-18808-Ljbffr