Aufgaben
* Unterstützung und Mitarbeit in einer Helpdesk für einen CH-weiten Kunden (Telefon, Mail, Web-Portal)
* Sicherstellung des Informationsflusses an Kunden, interne Auftragnehmer oder externe Partner
* Aufbereitung von umfangreichen Mandatsabrechnungen
* Unterstützung des Teamleiters in den verschiedensten Koordinations- und Administrationsarbeiten
* Erstellen von Offerten, Planung und Überwachung von Arbeiten
Voraussetzungen
* Kommunikativer Führungspersönlichkeit mit freundlichem und sicheren Auftreten
* Kaufmännischer Abschluss und Berufserfahrung in einem dynamischen Unternehmen
* Flexibilität und Dienstleistungsorientierung sowie Zuverlässigkeit
* Anpassungsfähigkeit auch in hektischen Phasen
* Sehr gute PC-Anwenderkenntnisse sowie Französisch-Kenntnisse
Bewerbungsbasis
We offer you a responsible and challenging task in a fascinating and dynamic professional environment.
As a leading provider of comprehensive building and energy solutions in Switzerland, we drive the transformation and digitalization of our customers forward and work together on the energy transition.
We deliver services along the entire lifecycle of buildings, areas, infrastructures and quarters. As market leaders, we provide the entire range of services from one hand, solve projects integratively and as a team.
With 6,500 employees, we are present at 140 locations throughout Switzerland. This enables us to implement regional projects just as effectively and efficiently as our nationwide solutions.
Our offering includes building technology, building automation and facility management as well as special disciplines such as energy supply, traffic technology and telecommunications, digitalization and energy optimization.
We plan, build and implement projects in various fields, from smart buildings to tunnels and up to the power plants of the future.
Arbeitsort
Equans Switzerland (Facility Management)
Zürich